spoon

Kaşarlı Omlet

Bu omleti Berat'ın kahvaltısına hazırladım. Bütün çocuklarıma hazırlıyacaksam 5 defa aynı işlemi yapıyorum :))
Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 tatlı kaşığı tereyağı
  • 2-3 dilim kaşar
  • Tuz ve istediğiniz baharatlar (ben, kırmızı biber, kekik ve karabiber kullandım)
Yapılışı:

Teflon tavaya tereyağını koyup eritin. Yağ tavaya tamamen yayılsın. Yumurtayı ve baharatları bir kasede iyice çırpın ve kızmış tavaya dökün. Kısık ateşte pişirin (üzeri yumuşaksa çatalla kenarından biraz kaldırıp sıvının alta girmesini sağlayın, tava yeterli büyüklükteyse sorun olmaz). Kaşarları omletin yüzeyinin bir yarısına serpip omletin diğer yarısını üzerine kapatın. Biraz daha ocakta tutup altını kapatın.

Not:
Sucuklu yapacağım zaman, önce sucuğu biraz pişirip kenara alıyorum. Kaşarla beraber sucuklarıda sıralıyorum.

Comments (0)

Yorum Gönder